Ons kwaliteits- en veiligheidsbeleid

De Kinderkliniek streeft naar optimale kwaliteit van zorg aan de patiënt, waarbij de kans op schade tot een minimum wordt beperkt. Kwaliteit betekent voor De Kinderkliniek: klantgericht, efficiënt, effectief, flexibel, veilig en tijdig. Wij willen voortdurend alert zijn op mogelijkheden tot verbetering om nog beter aan de wensen van patiënten en klanten te kunnen voldoen.

ZKN-keurmerk

De Kinderkliniek is aangesloten bij de branchevereniging ZKN (Zelfstandige Klinieken Nederland) en heeft het ZKN kwaliteitskeurmerk. Het ZKN keurmerk staat voor kwalitatief goede en veilige zorg. Het ZKN-keurmerk bewaakt het gehele zorgproces, van diagnose tot behandelresultaat. Naast kwaliteit en professionaliteit van het medisch personeel worden ook de behandeling, de intake, de veiligheid van de apparatuur, infectiepreventie, wachttijden, nazorg en klanttevredenheid getoetst. Zo beoordeelt het ZKN-keurmerk dus het hele functioneren van de kliniek én de kwaliteit van het gehele zorgproces. Een jaarlijkse toetsing door een onafhankelijk certificeringsinstituut, KIWA, beoordeelt of het ZKN-keurmerk behouden mag blijven.

Het ZKN omschrijft het zo: Klinieken met het ZKN-keurmerk staan garant voor medische specialistische zorg van hoge kwaliteit, korte wachttijden en uitstekende service en nazorg waar úw gezondheid centraal staat.

Het ZKN-keurmerk betekent dat u bij De Kinderkliniek kunt rekenen op:

  • Hoogwaardige kwaliteit medische zorg
  • Persoonlijke aandacht
  • Innovatieve behandelmethoden
  • Betere service

Uw mening is waardevol

Heeft u een tip of suggestie om De Kinderkliniek te verbeteren? Laat het ons weten. Bent u ontvreden en wilt u een klacht indienen? Dat kan via één van de formulieren op de Complimenten en Klachten pagina van deze website.

Meer informatie over onze zorg

 

Heeft u vragen of wilt u met ons in contact komen?

Volg ons via
  • Facebook
  • Linkedin
  • Youtube